lördag 22 januari 2022

Elementbjörnen är runt hörnet

 


Creative Assembly är bara veckor ifrån att släppa tredje delen av sitt oerhört fruktsamma samarbete med Games Workshop: Total War: Warhammer III. Chaos olika arméer och faktioner försöker invadera världen, medan Kislev (Ryssland på magiska steroider) och Cathay (Kina på magiska steroider) försöker stätta stopp för dem. Sen springer det runt ogres lite varstans också. Den tidigare upplagan, Total War: Warhammer 2, var fenomenal, och jag ser fram emot att få spela igenom den avslutande delen av CAs krigsfantasytrilogi. Mest av allt ser jag fram emot "the Elemental Bear", en isbjörn som tagit sitt namn bokstavligt, och till stor del består av is (samt sten, gräs, och annat som finns på marken). Dessutom är den stor som ett hus. Elementbjörnen är kanske inte en klockren svensk översättning från min sida, men det skiter jag i. 

Den 17e februari är det dags, och jag är både redo och taggad. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Game of Thrones möter Walking Dead

 Okej, jag är medveten om att "Game of Thrones möter Walking Dead" inte alls är en korrekt beskrivning av The Last of Us , varken ...