fredag 4 februari 2022

Världens bästa ödla

 

Total War: Warhammer 3 närmar sig med stormsteg (mindre än två veckor bort, weeeeee!!!!), och därmed är det snart dags att ta farväl av Total War: Warhammer 2, som jag lagt över 300 timmar på. Har dock bara vunnit två kampanjer (är sämre på att avsluta spel än jag är på att påbörja dem): Malekith (Dark Elves) och Settra (Tomb Kings), men jag måste ju vinna en med min favoritlord i hela spelet: Gor-Rok, The Great White Lizard, eller som jag kallar honom i det här inlägget: världens bästa ödla. 

För Gor-Rok är världens bästa ödla. Han är närmast odödlig, både i spelet och i lore, och han multar allt och alla som vandrar in i hans djungel med lömska avsikter. I kampanjen i Total War startar han dessutom med den astronomiskt uberstarke lord Kroak vid sin sida, och är därmed närmast ostoppbar. I detta nu äger jag snart hela Lustria i min kampanj, och sedan är det bara att ge sig på de sista ritualerna (tror det är tre kvar), och klara sista fighten. Borde gå innan den 17e, då Total War: Warhammer 3 släpps. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Game of Thrones möter Walking Dead

 Okej, jag är medveten om att "Game of Thrones möter Walking Dead" inte alls är en korrekt beskrivning av The Last of Us , varken ...